Vita tänder bland annat!

Igår sålde jag min bröllopsklänning... den har ju hängt i garderoben sen den där dagen för snart 6 år sedan då jag var en lycklig brud som gifte mig med min man... Galet, det är 6 år sedan på lördag! Mycket har hänt sedan dess...

 Tänk att jag inte blivit klar att sälja den innan, eller jag har försökt, hade den på annons en gång tidigare men då fick jag den inte såld... Nu är den iallafall hämtad och betald och det känns helt okej!
 
Idag har jag beställt tandblekning, ska testa detta, vet ju att det ger bättre effekt om jag hade slutat snusa oxå men jag får ta en sak i taget. Nu är det fokus på att sluta överäta en massa och äta en massa onyttigheter mitt i veckorna.
Snuset får jag ta tag i sen... för vilken gång i ordningen vet jag inte men jag ska!
 
Men jag måste tänka, en sak i taget och nu behöver jag fokusera på mitt ätbeteende ett tag för att komma i ordning med det!
Har världens bästa "peppcoach" iallafall! Åsa peppar mej massor och det är jag så tacksam för!!! TACK vännen!
 
Ska iallafall bli spännande med tandblekning, hoppas det ger resultat!!!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

härligt vännen.. :)

de va såå lite.. fortsätt kämpa!!

kraama

2010-05-21 @ 22:07:04
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0