Ledsen ikväll

Känner mej ledsen ikväll...

Saknar min älskade lille Elias idag enormt mycket! Han är mitt liv, mitt älskade hjärta och just nu känns det jävligt att jag inte ens fick prata med honom idag när jag ringde och ville säga god natt...

Fick svaret att han och hans pappa hade en dispyt och att han kan ringa mej imorgon istället... Allt jag ville va att få säga god natt till min skatt!!!

Livet suger ibland när jag tänker på att jag bara får vara med om halva Elias liv, att han inte är hos mej alltid. Känns så jävla orättvist...

Sedan skulle jag ALDRIG vilja dela mitt liv med hans pappa igen, aldrig. Han är inte samma person som jag en gång blev kär i, en helt annan person som jag itne kan förstå mej på alla gånger...

Det som känns jobbigt är att min lille Elias nog inte mår så bra som det är nu. Han är i en känslig ålder och så rör det till en massa för honom när det är som det är... FAN FAN FAN!!!

Känns jobbigt för jag vill det bästa för min älskade son!




Kommentarer
Postat av: Åsa

åh vännen.. :( kramaa om

2010-10-04 @ 08:42:10
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0