Säger man så???

Hade lunch från min praktik och gick en sväng på stan, hämtade mina nya linser och njöt av at solen sken på en blå himmel!

Mötte en person som jag inte sett på många år... kan inte säga hur många men det är evigheter sedan och ännu längre sedan som vi brukade umgås.

Hon hojtade Hej Therese och när jag då sa hej så är det första hon säger "Vad stor du har blivit!"

Men halllllllllåååååååå... gissa om jag blev ställd, visste inte vad jag skulle svara! Fine jag vet att jag har gått upp i vikt och jag trivs inte med det men det är väl för fan inte det första man säger?
Jag hade inget svar att ge henne precis, kallpratade lite och sedan avslutade jag och gick vidare och köpte mej en dubbelnougat bara för att!!!

I efterhand tänkte jag att jag kunde ju sagt något tillbaka till henne "Fan vad du har blivit gråhårig" exempelvis men jag har mer hyfs, man säger inte vad som helst! Så är det bara!

Ja ja, jag tänker varje morgon när jag vaknar att idag är dagen då jag ska börja om mitt liv och ta hand bättre om min kropp och gå ner de där extra kilona som sakta men säkert blivit alltför många!

Någon morgon snart kommer vara den morgonen som är den dagen då jag verkligen tar tag i det! Jag känner att det är dax och jag laddar!!!


Kommentarer
Postat av: nenna

Men vilken pärla! Hur kan man? :/

2010-09-30 @ 09:55:42
Postat av: Åsa

men fyy... så säger man inte... :S men vissa idioter öppnar munnen innan de hinner använda hjärnan (om de har någon)...

kram vännen

2010-10-01 @ 08:49:27
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken jäkla idiot! Synd att du inte svarade "Vad ful du har blivit"... Men det är ju sånt som är så lätt att tänka i efterhand... Kram!

2010-10-02 @ 13:34:24
Postat av: Fia

Glömde skriva i mitt namn på min kommentar... :-)

2010-10-02 @ 13:35:07
Postat av: Fia

Glömde skriva i mitt namn på min kommentar... :-)

2010-10-02 @ 13:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0