kiropraktor...

har varit hos kiropraktorn idag men han kan inte göra något åt mitt ben som värker så fort jag sitter ner eller ligger ner...
Det innebär att jag kommer få stå ut med att ah denna smärtan i benet :( Det suger energi för jag kan inte sova på nätterna... Vaknar och får gå upp och gå runt lite och sen försöka hitta ett läge så att jag kan somna några timmar igen innan det är dax igen...

Kiropraktorn sa att jag antaligen har ett litet diskbråck i ländryggen som gör att jag har ont och har en nerv i kläm...

Trött på att ha ont!!!! :(


Kommentarer
Postat av: Åsa

men ojjj :( du får gå ti läkaren då...

krama om vännen

2011-02-23 @ 13:23:39
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0