Min älskade lille gosse

<3 Har hämtat min knatte idag och det känns härligt att ha honom hemma! Ska ha lite sportlov med honom nu några dagar och vara lite ledig jag oxå! Kan nog behöva det med tanke på att jag inte sover så bra om nätterna för tillfället...

Imorgon har vi vi fullt upp! Vi ska gå till brandstationen och kolla in brandbilar, polis och ambulans! Sedan blir det nog mysmiddag på stan, handla presenter inför helgens alla kalas och sedan ska vi gå på bio och kolla på filmen om Hotell Gyllene Knorren! När den är slut kommer vi ut på stortorget där det ska vara en eldshow så vi får ju kika på den oxå så klart innan vi går hemåt och myser vidare!

Hoppas att vi kan hålla sams hela dagen imorgon, att vi inte blir osams och oense om en massa saker vilket är lätt hänt med en 6åring som kan och vet ALLT bäst!!! :)

Men jag har tänkt mej en härlig dag så då blir det säkert det oxå!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

ni kommer få en jättehärlig dag :)

många kramar o kul o se att du uppdaterar mer ;)

kramaa <3

2011-02-24 @ 08:48:32
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0