Vilken härlig dag!

Ligger på soffan och är helt slut efter dagen!!!

I förmiddags spelade jag och knatten liten wii och sedan gjorde vi oss klara och tog våra cyklar till brandstationen för öppet hus! Där var massor av folk så först stod vi i kö för att Elias skulle få spruta vatten och släcka en låtsaseld. Sedan gick vi in och kollade in alla bilar och pratade lite med brandmän på plats. Elias provade att klippa i en bil oxå med en stor tång.

Sedan var det dax att stå i kö igen för att åka upp i Skyliften... 12 meter upp och vi fick rätt bra utsikt över stan.

Kallt var det så stelfrusna cyklade vi ner till centrum och in på restaurang och pizzeria City för att äta en varm go pizza! Det var välbehövligt med lite mat i magen innan vi sedan hittade iallafall en födelsedagspresent...

Bio, Hotell Gyllene (kn)Orren där vi träffade systra min! Det var en rolig film och många barn och föräldrar som var där!!
Lagom när den var slut kom vi till torget och vi hade egentligen bestämt att vi inte skulle stanna och titta på eldshowen för vi ville inte frysa men Elias (och jag) blev så fascinerade av showen att vi stod kvar och tittade storögt! Elias ville absolut att vi ska prova hemma men nähä minsann, det ska vi verkligen inte!!!!

Cyklade hem och nu e man helt slut... Elias spelar lite wii och sedan blir det bokläsning och sängen!!!

En grymt mysig dag och jag är så stolt över Elias. Han är verkligen så duktig på att cykla i stan och trafiken!!!
Man får verkligen vara på sin vakt hela tiden iallafall men Elias är så duktig och lyssnar fullt ut på mej när vi cyklar!!

Han är bra fantastisk min älskade son!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

åhh vilken härlig dag :)

kram <3

2011-02-25 @ 08:45:46
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0