tjejfilmer e härliga när det regnar!

sitter i mörkret och har haft filmkväll med riktiga tjejfilmer... Ute har det regnat hela dagen idag så vädret har varit perfekt för att kolla film!!

Borde gå å lägga mej men jag sitter här i soffan och kommer inte upp från soffan riktigt ännu... Ska jobba imorgon igen så måste snart landa på kudden, så är det bara!

Funderar på varför jag bloggar egentligen, har oftast inget vettigt att skriva, många som skriver härliga bra bloggar om livet och allt som händer och har det som något att lufta och ventilera sina tankar... Det gör inte jag ju... mest bara dravel!

Ventilerar dåligt mina tankar nuförtiden faktiskt, känns som att jag tappat bort och tappat att hålla kontakten med några av mina närmaste vänner och jag gillar det inte...
Jag saknar mina vänner men jag har ingen ork och energi´, jag är trött hela tiden känns det som och skulle bara vilja isolera mej och gömma mej under täcket alldeles själv och bara ligga där och bara vara länge länge länge!!!

Så känns det och jag gillar det inte! :(

Älskar mina fantastiska vänner, ni vet vilka ni är!!!! Hoppas ni inte försvinner från mej för att jag är så dålig på att höra av mej för tillfället... Jag ska hämta upp mej och bli bättre, jag lovar!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

försvinner inte alls.. :)

finns alltid här för dig..

många kramar <3

2011-08-01 @ 08:47:16
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad kul att du tycker det=) Han är ju söt, så det kan ju nästan bara bli bra bilder=)

Tack! Ligger en del slit bakom, och har varit i rejäla bloggsvackor, men hoppas att jag är tillbaka nu=) Visste inte ens att du bloggade, men en rolig överraskning=) kram

2011-09-24 @ 22:31:44
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0