Fy fan vad jag mår bra!

Igår va en helt fantastisk dag!

Jag vägde mej och hade gått ner 1,9 kilo!!!!! Vilken känsla att ha gått ner så mycket trots semester och midsommarfirande! Men jag vet att jag kämpat oxå med promenader och löpning!
Totalt e det -7,1 kilo sedan starten den 2 maj och det är jag nöjd med!
Målet är att ha nått min målvikt till jul och det kan jag klara! Det ska jag klara!
Jag har ett slutmål i huvudet men sätter upp mindre delmål för att slutmålet inte ska kännas så långt borta...

Efter vägningen gick jag in i butiken där jag lämnat mitt cv och presenterade mej personligen för hon som äger det och hon sa att de vet att de kommer behöva anställa till hösten då en av hennes anställda ska sluta... Tänk om jag kunde få jobb där! Håll tummar å tår att de hör av sig!!!
Visserligen har jag inte rätt utbildning men jag kan ju få det iaf och lära upp mej!!! Ingenting är omöjligt!!!

Jag belönade mej med att shoppa loss lite igår för att jag varit så duktig med vikten! Köpte löparbyxor och två sportbh:ar och det fick bli invigning direkt! :)

Bestämde mej för att utmana mej själv på en runda som e längre än jag sprungit innan och jag klarade det!!!!
Jag sprang 5,8 km utan att stanna och på en tid jag e nöjd med! Så jävla nöjd!!!

Fortsatte i full rulle med att sila flädersaft så nu har jag 10 liter i frysen, kaffepaus med en go vän och sen racer till Malmö och min älskade som väntade!

Fatta vilken fantastisk dag!!! Lovely kan man säga! Som jag skrev i början av året, detta är mitt år! Jag vet det, jag har en bra känsla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0