Här e jag!

Ska testa att blogga från tfn...
Som vanligt länge sen sist men som jag sa till mannen igår så e det nog så att när jag mår bra så skriver jag inte lika mycket, har inte så mycket att ventilera då antar jag!

Tänkte dock att jag skulle skriva ett inlägg om läget i livet just nu!
Jag är kär, kär, kär och lycklig över att ha träffat en fantastisk man! Han är helt enkelt bäst! Vi kompletterar varandra, vi har så kul tillsammans och vi skrattar tillsammans! Han pushar och stöttar mej och orkar lyssna!
Han är helt magiskt bra med min son, de är riktiga bundisar! Det betyder allt och jag blir så glad och ännu mer kär när han är så bra med Elias!
Håll alla tummar att lägenheten blir vår! Har anmält intresse på en lgh och får jag den så flyttar han och vovvsan till oss!!!
Vi får veta på onsdag om vi får komma o titta på den!!

Inatt har jag anmält mej och mannen till Lergöksloppet i september! En sporre till att fortsätta med löpningen som jag är bra igång med! Jag är så glad att ha hittat längtan efter att få ut och springa! Det känns underbart!

Att jag har kommit igång med det hjälper mej i min viktminskning som jag jobbar på! Vägning imorgon efter semester och midsommar! Om min våg talar sanning så är det minus! Mitt mål var att hålla vikten och om det går neråt är det bonus! Jag kämpade på i Spanien med jogg och powerwalk men unnade mej även god mat!

Måste tillägga att idag har jag varit i blommornas värld och det är helt fantastiskt! Mår så bra när jag får va bland blommorna!!!

Mitt liv är jävligt bra nu!!!!!! :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/819537/images/2012/pic_207272056.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0