ILSKA!!!!!!!!!!!!!!!!

Seriöst...
Man slutar aldrig att förvånas! Idag när jag kom till mitt arbete så låg ett kuvert på mitt skrivbord med mitt namn på, felstavat...
Visste redan innan jag öppnade vad det var för meddelande i kuvertet!
Å rätt hade jag, uppsagd på grund av arbetsbrist från den 15 september 2012.

Jag e medveten om att här inte finns arbete för två heltdistjänster men jag blir så förbannad och upprörd över hur de löser situationen... Visst, okej att de säger upp mej det kan jag förstå men att de inte ens kan göra det face to face utan skriver ett kort jävla meddelande och lägger på mitt skrivbord.

E det på riktigt??? Är man inte värd mer än så efter att ha varit anställd i mer än 11 år???????

Det bubblade och bubblar i mej och jag har sån jävla lust att bara gapa skrika och vråla ut om hur jävla illa jag tycker om detta stället men jag håller mej. Jag biter ihop och laddar! De ska inte få se mej gråta över detta för jag är inte ett dugg ledsen över att ha blivit uppsagd, snarare lättad över att äntligen komma härifrån!
Men sättet de gör det på är så lågt och så jävla dåligt!!!

ILSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Slå sönder en kudde e mitt tips

Kram

2012-03-15 @ 18:47:33
Postat av: Åsa

gå på boxningspass o slå en match.. :)

såå jäkla dåligt men som du säger snart slipper du dem...

kramaa om

2012-03-16 @ 10:06:16
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Emelie

HERREGUUUD! :O det är ju helt sjukt vad lågt alltså!

2012-05-22 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0